Oferta serwisu mBIP

mBIP spełnia wszystkie wymogi formalno-prawne, jest prosty w obsłudze, nie wymaga żadnego specjalistycznego oprogramowania, wystarczy dowolna przeglądarka internetowa np. Internet Explorer, Mozilla Firefox, itp.

Różnorodność możliwości …
Użytkownik systemu może budować strony biuletynu złożone z wielu elementów (tekstów, grafiki, załączników), konstruować i rozbudowywać menu, itd.. Dokumenty mogą być przedstawione w różnych formatach, w tym także zeskanowanych obrazów, co jest konieczne przy prezentacji na przykład oświadczeń majątkowych.

Możliwości systemu mBIP:

  • Nieograniczona ilość grup tematycznych oraz pozycji w grupach,
  • Nieograniczona ilość podstron, artykułów oraz załączonych do nich plików,
  • Dowolna ilość użytkowników uprawnionych do administracji mBIP,
  • Różne sposoby prezentacji artykułów oraz załączonych plików,
  • Możliwość zmian kolejności prezentacji artykułów oraz plików, poszczególne grupy tematyczne,
  • Współpraca z programem E-SOD.

Akceptacja treści informacji …
Przed opublikowaniem wpisanej treści może być ona przejrzana i ostatecznie zaakceptowana przez osobę odpowiedzialną — moderatora.

Indywidualny Projekt graficzny
Dodatkowo oferujemy Państwu również wykonanie serwisu mBIP o indywidualnym projekcie graficznym. Zapraszamy do zapoznania sie z porfolio.

Program Ewidencja Spraw opracowano specjalnie pod kątem wykorzystania w zarządzaniu w urzędach administracji w celu usprawnienia procesów obsługi interesantów, zarządzania sprawami przyjętymi przez urzędników do realizacji a także nadzorowania postępów wykonania zobowiązań.

Ewidencja Spraw daje bogate możliwości edycji prowadzonej ewidencji oraz wyszukiwania, które może odbywać się według numeru sprawy, daty złożenia oraz danych wnioskodawcy i podmiotu. Jest możliwość wydruku wykazu prowadzonych spraw oraz zaświadczenia przyjęcia sprawy wydawane interesantowi.

Istotną cechą jest możliwość eksportu danych przeznaczonych do publikacji w serwisie mBIP. Operator określa przy tym zakres eksportowanych danych, stosownie do przyjętych procedur postępowania i wymogów ustawodawcy w zakresie zakresu publikowanych informacji.

W celu bliższego zapoznania się z naszym rozwiązaniem mBIP przygotowaliśmy dla Państwa specjalną wersję demonstracyjną systemu.

Wersję demonstracyjną otrzymacie Państwo po indywidualnych uzgodnieniach z naszym Działem Handlowym. W tym celu prosimy o umówienie się na spotkanie, czy też prezentację naszego serwisu internetowego mBIP.

mBIP spełnia wszystkie wymogi formalno-prawne, jest prosty w obsłudze, nie wymaga żadnego specjalistycznego oprogramowania, wystarczy dowolna przeglądarka internetowa np. Internet Explorer, Mozilla Firefox, itp.

Różnorodność możliwości …
Użytkownik systemu może budować strony biuletynu złożone z wielu elementów (tekstów, grafiki, załączników), konstruować i rozbudowywać menu, itd.. Dokumenty mogą być przedstawione w różnych formatach, w tym także zeskanowanych obrazów, co jest konieczne przy prezentacji na przykład oświadczeń majątkowych.

Możliwości systemu mBIP:

  • Nieograniczona ilość grup tematycznych oraz pozycji w grupach,
  • Nieograniczona ilość podstron, artykułów oraz załączonych do nich plików,
  • Dowolna ilość użytkowników uprawnionych do administracji mBIP,
  • Różne sposoby prezentacji artykułów oraz załączonych plików,
  • Możliwość zmian kolejności prezentacji artykułów oraz plików, poszczególne grupy tematyczne,
  • Współpraca z programem E-SOD.

Akceptacja treści informacji …
Przed opublikowaniem wpisanej treści może być ona przejrzana i ostatecznie zaakceptowana przez osobę odpowiedzialną — moderatora.

Indywidualny Projekt graficzny
Dodatkowo oferujemy Państwu również wykonanie serwisu mBIP o indywidualnym projekcie graficznym. Zapraszamy do zapoznania sie z porfolio.

Decydując się na współpracę z firmą MIKROBIT nie ponoszą Państwo żadnych ukrytych kosztów, a warunki współpracy określa przejrzysta umowa. Jest ona zawierana na okres 1 roku. Po tym okresie może być przedłużona poprzez podpisanie aneksu, który wysyłamy do Państwa w stosownym czasie.

Pełny koszt systemu mBIP obejmuje:

  • roczną licencję użytkowania,
  • 3 godziny szkolenia w siedzibie firmy MIKROBIT Sp. z o.o lub w siedzibie Zamawiającego za naliczeniem kosztów dojazdu wg stawek w cenniku MIKROBIT,
  • podręcznik użytkownika on-line,
  • telefoniczną pomoc techniczną,
  • utrzymanie systemu na serwerach MIKROBIT,
  • przestrzeń dyskową o pojemności 1GB z możliwością rozszerzenia,
  • za niewielką opłatą dodatkową stronę firmową/urzędową oraz 5 kont pocztowych, każde po 50MB, w ramach usług sieci mBnet.

Dodatkowo oferujemy Państwu również wykonanie serwisu mBIP o indywidualnym projekcie graficznym. Zapraszamy do zapoznania sie z porfolio.

W celu otrzymania pełnej oferty cenowej prosimy o kontakt z Działem Handlowym.

Dla klientów MIKROBIT posiadających aktualną Kartę Serwisową przewidujemy bardzo atrakcyjne rabaty cenowe.
Dla klientów posiadających już system BIP u innego operatora, który nie spełnia wymogów prawnych lub po prostu nie podoba się Klientowi przygotowaliśmy również specjalną ofertę.

Dodatkową usługą (w przypadku bardzo krótkiego czasu realizacji) może być pomoc przy wprowadzaniu danych. Do Państwa będzie należało jedynie zatwierdzenie uzupełnionych przez naszych specjalistów informacji (tzw. moderowanie) tak, aby ostateczny obraz biuletynu Państwa instytucji nie budził zastrzeżeń. Oczywiście pomożemy Państwu przenieść wszystkie dane, które do tej pory zostały wpisane do obecnie używanego systemu BIP.

Niezależnie od wykonywanych czynności (przepisywanie tekstów, obróbka plików graficznych, skanowanie zdjęć, przygotowywanie dokumentów elektronicznych, itd.) przyjęliśmy jedną stawkę godzinową rozliczaną na podstawie aktualnego cennika usług serwisowych MIKROBIT Sp. z o.o.

Oczywiście, jesteśmy elastyczni i z miłą chęcią dostosujemy naszą ofertę do Państwa potrzeb. Jeżeli uważacie Państwo, że powinniśmy robić coś jeszcze czego tu nie przewidzieliśmy - chętnie wysłuchamy sugestii.